service-law

  • ფირმა ხელმძღვანელობს ინდივიდუალური მიდგომის პრინციპით და ყოველ ღონეს ხმარობს, რათა კლიენტი იყოს კმაყოფილი გაწეული მომსახურებით.
  • კლიენტი ყოველთვის მართალია.
  • ფირმა აღიარებს კლიენტის პრობლემებს საკუთარ პრიორიტეტად და მის აღმოსაფხვრელად მიმართავს ხელთ არსებულ ყველა ხერხს, კანონის ფარგლებში.
  • კლენტისათვის დროული დახმარების აღმოჩენა და პრობლემის მინიმალური დანახარჯით გადაჭრა ფირმის სახელმძღვანელო პრინციპია.
  • კლიენტს უფლება აქვს ფლობდეს ინფორმაციას საქმის მსვლელობაზე და სტატუსზე, აგრეთვე იმაზე თუ რა დრო დასჭირდა ადვოკატს მის საქმეზე სამუშაოდ.
  • ფირმის და კლიენტის ურთიერთობის მაქსიმალურად სასიამოვნო ატმოსფეროს შექმნას უზრუნველყოფს ფირმა.
  • კლიენტი წინასწარ არის ინფორმირებული თუ რა მოლოდინი უნდა ჰქონდეს მას ფირმისგან, ანუ კონკრეტულად რა სერვისებით შემოიფარგლება მომსახურება.
  • დაუშვებელია კლიენტისათვის გარანტიების მიცემა აღებული საქმის შედეგთან დაკავშირებით.
  • დაუშვებელია კლიენტთან უტაქტო და უხამსი ურთიერთობა, კლიენტის მოტყუება, მისი ინტერესების საზიანო ან საწინააღმდეგო საქმიანობა.
  • კლიენტის მომსახურება ფირმის ინიციატივით წყდება მხოლოდ პარტნიორებთან შეთანხმებით, შემდეგ შემთხვევებში:
  1. კლიენტის მიერ კონტრაქტით გათვალისწინებული მოვალეობების შეუსრულებლობისას;
  2. კონტრაქტით გათვალისწინებული გადასახადის გადაუხდელობის ან ვადების დარღვევის შემთხვევაში;
  3. კლიენტის მიერ ფირმის სახელის, იმიჯისა და ავტორიტეტის შელახვის შემთხვევაში;
  4. კლინეტის მომსახურებით ირღვევა ფირმის ეთიკის ნორმები და ეწინააღმდეგება ფირმის ინტერესებს;